Direktlänk till inlägg 8 februari 2015

Inte haft internet, men en bra helg ?

Av Nathalie Andersson - 8 februari 2015 00:22

kursiv text
Hej!
Ja jag har inte kunnat blogga eftersom jag har haft så lite internet. Men nu har jag satt jag klarar mig ett tag :)


Ja som sagt jag har varit hemma nu sen i torsdags, jag hade möte med min advokat i fredags angående rättegångarna. Jobbigt ämne eftersom jag mår nästan psykiskt dåligt utav det.

Men iallafall så ska jag träffa han en stund innan rättegången börjar. Har tvår st efter varann.. Drygt!!!!!


Imorgon åker jag till Sthlm igen som går 11:35 från Timrå stn. Är i Sthlm ca runt 16.


Vill inte tillbaka dit.. Mår bäst när jag är hemma, visst ja, jag får stöd av personalen men jag skadar inte mig själv när jag är hemma. Men jag ska ju eventuellt flytta till en egen lägenhet snart.


Eller snarare sagt till sommarn men tiden går fort och rullar på och jag utvecklas. ?


En sak till er som haft det tufft!!! Ta hjälpen ni får snälla ! Det är värt varenda minut!


Igår lagade jag en sjukt god middag till mig och morsan. Fläskytterfilé med ris (ris med grädde och nötter) mums!!!

Åt rester idag men lade till kyckling och beaneise sås! (Stavning)

Men men nu måste jag sova :) kommer in ett inlägg imorgon! Ha det så bra !!!
Kram ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 9 maj 2015 21:03


Jadu dagarna gå så sjukt fort kändes ju som att det var igår jag bloggade även fast det var 3 dagar sen. Ja vad har hänt då? Jag håller på att sätta en viss person på plats! Det går faktiskt. Bara att visa vem det är som bestämmer:) Jag hål...

Av Nathalie Andersson - 6 maj 2015 19:47


Ojojoj! Visst jag kanske inte har skrivit på ett jävligt bra tag men fan vad det har hänt saker! Första är att jag flyttar hem den 18 juni! Äntligen. Och för det andra, så har jag världens bästa flickvän. Hon är en stört skön person samtidigt...

Av Nathalie Andersson - 24 mars 2015 11:38

Hej hej! ja jag har nästan inte skrivit på en månad om inte mer än så tyvärr.... Det är ju pga dem där jävla rättegångarna som tar livet av en nästan så ja vad ska man säga om dem, folk nekar och säger att dem inte känner mig osv blablabla men ia...

Av Nathalie Andersson - 19 februari 2015 10:09

Hej! jo jag vet att jag inte har nloggat på ett tag men det är för att jag är så jävla irriterad. folk på boendet som jag bor med snackar så jävla mycket skit om mig säkert och min vän som betyder allt för mig. jag tror inte att jag kommit såhär ...

Av Nathalie Andersson - 16 februari 2015 17:32

Hej! Jo jag vet att det vart ett långt uppehåll igen... Jag har inte mått så bra just pga att rättegången är snart exakt om en vecka! Men men vad ska man göra åt det? Just nu tittar jg på film. Men sen då? Det blir ganska kort inlägg men ...

Presentation

hej!
jag heter Nathalie och jag tänker skriva lite om nu och då tid om mitt liv. hoppas ni kommenterar både bra och dåliga saker om tillexempel om vad jag ska tänka på ochsåvidare. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards