Alla inlägg under mars 2015

Av Nathalie Andersson - 24 mars 2015 11:38

Hej hej!

ja jag har nästan inte skrivit på en månad om inte mer än så tyvärr.... Det är ju pga dem där jävla rättegångarna som tar livet av en nästan så ja vad ska man säga om dem, folk nekar och säger att dem inte känner mig osv blablabla

men iaf verkar bara jag som vet sanningen här.

 

Och jag har haft ''socmöte/familjesamtal'' efter ena rättegången oxå. Vi har satt ett datum då jag ska flytta hem till sundsvall, och då kommer jag bo växelvis hos mamma och pappa (varannan vecka) men det blir nog perfekt, och jag är glad att jag får gå om IV/IM ett år till. Men det är mest för att jag har lite svårare för inlärning osv, men det går nog bra får jag hoppas :) 

jag har bråkat med en av mina killkompisar med vilket inte är så kul så vi sa upp kontakten, och jag har oxå fått kontakt med en sån underbar tjej från gotland, hon är så vacker och snäll och jag ska till henne och hälsa på i sommar :) 

Typ kärlek vid första ögonkastet när jag bara såg en bild på henne :D 

 

 

vad mer har hänt under denna månad då?

 

tappade min sprillans nya telefon i toaletten 5 dagar efter inköp :) 

 

och sen på viksjö i sthlm då... ja bråk som vanligt vad jag har hört och allt möjligt, skitsnack och sånt... har inte varit där på snart 3 veckor pga att jag varit hemma. skönt att slippa det där skitstället

Presentation

hej!
jag heter Nathalie och jag tänker skriva lite om nu och då tid om mitt liv. hoppas ni kommenterar både bra och dåliga saker om tillexempel om vad jag ska tänka på ochsåvidare. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards