Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Nathalie Andersson - 6 maj 2015 19:47

Ojojoj!
Visst jag kanske inte har skrivit på ett jävligt bra tag men fan vad det har hänt saker!


Första är att jag flyttar hem den 18 juni! Äntligen. Och för det andra, så har jag världens bästa flickvän. Hon är en stört skön person samtidigt som hon är lite dryg. Men det är bara ett +!
För det tredje så har det varit sjukt kaos här på Viksjö. Det har varit asså shit.
Jag och en brud bråkade men det gick överstyr så hon flög på mig men jag hade inte liksom sagt ett skit till henne liksom. Men det är ju så. Störda personer kommer och går så hahaha.


Ja och i måndags kom det en ny tjej men jag har inte träffat henne riktigt förens nu. Hon verkar vara en skit ball person. Ser helt okej ut. Hoppas bara på att hon är så snäll som hon ser ut. Ögonen var ett + där.
När jag säger så, så menar jag att hon ser bra ut som person. Men det skulle inte vara någon jag skulle lägga en flirt på eftersom jag har min favorit redan i hjärtat.


Juste jag har ju genomgått 4 rättegångar oxå. Dem gick faktiskt väldigt bra tills mitt första ex kom in i salen. Jag fick full panik och fullt av minnen som han och jag haft tillsammans. Men jag är så sjukt glad att han inte asså åkte dit för nått för han är liksom en störtskön person och han är jätte snäll. Men man förstår sig inte på han förens man känner han så jag är glad att jag känner honom. Så jag vet hur han funkar.

Och sen så kom mitt andra ex in... Det var jobbigt det med men det var mest för att han varken första jag hade rättegång med. Inte för att han betyder nått. Men jag är glad att han är fri.


Men dem två andra fy fan asså jag vill skjuta deras jävla äckliga huvuden åt helvete som fan. Asså Gud vad är detta? Hur sjuka människor finns det på denna jord????


Pallar inte bry mig. Men allt jag längtar till nu är sommaren, spriten och Gotland till min vackra tjej. Ja jag är bisexuell.

Hon betyder allt för mig och det är hon som får mig på topp när jag mår som sämst. Visst vi har bråkar ganska mycket. Men det är de som förhållanden är till för eller hur ?

Om nu har några fler frågor om vad som hänt dessa månader så kommentera ??????????

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej!
jag heter Nathalie och jag tänker skriva lite om nu och då tid om mitt liv. hoppas ni kommenterar både bra och dåliga saker om tillexempel om vad jag ska tänka på ochsåvidare. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards